Yalanci Kartel Basinina Aciklama

6 Nov

Ben o zaman bir gun bile hapis yatmadim. Mudur beni ezmek icin disipline verdi. Mecburen savunma yazdim. Komunistleri tutuyorsun milliyetcileri eziyorsun diye savunma yazdim. O da beni vilayet disina surdu ve Karasu asliye ceza mahkemesinde bana savunma ve temyiz hakki tanimadan beni 6 ay hapse mahkum ettirdi. Cezam tecil oldu. Bununla birlikte darbe olunca beni fislediler. Hayatimi silmek icin herseyi yaptilar.
Disislerinde tam 13 yil resmen maas aldim. Bunu yazmadiniz. Fisli oldugum icin 6 kere atildim. Bunu da yazmadiniz. Diplomat olmak icin 6 kere yaptigim basvurunun reddoldugunu yazmissiniz. Yalan. Ben zaten mahkeme kararlariyla 13 yil resmen maas almisim. Yani diplomatim zaten. Acayip bir carpitma yapmissiniz.
Buradaki gazino parasini da acayip carpitmissiniz. Ben yegmiye olarak 30 bin dolar cek aldim. Bu cekler karsiliksiz cikinca parasiz kaldim. Iflas ettim. Hem Turkiyede hem burda kapitalist diktanin zulmunun kurbaniyim. %1’in kurbani %99’danim. Kapitalist diktayi yikmak icin heryerde eylem yapiyoruz.

Leave a Reply

